Marta Granés Presentem una recensió de l'interessant llibre de Nicholas Carr " Superficiales ¿qué está haciendo Internet con nuestras mentes" (Ed. Taurus. 2018) que desperta la inquietud sobre els efectes de l'ús de la Xarxa i dels ordinadors sobre la nostra ment. Una inquietud que ja hauríem de tenir activada. Com canvia la forma de llegir, d'escriure, de pensar? Són preguntes que hauríem de fer-nos, tant per nosaltres com pels nostres fills.
Presentació del llibre “Enseñanzas del Silencio de Moratiel”

Presentació del llibre Enseñanzas del Silencio de Moratiel. Amb la participació de Teresa Guardans (professora), Alicia Martínez (autora del llibre) i Javier Melloni (antropòleg i teòleg).
El dilluns 6 de Març a les 19:30h a CETR
Rocafort, 234 bajos (dins dels jardins Montserrat)
Més informació del llibre a: https://www.edesclee.com/colecciones/a-los-cuatro-vientos/ensenanzas-del-silencio-de-moratiel