CETR Aquest mes, un grup de monjos budistes va culminar una peregrinació de 3700 km des de Texas fins a Washington, D.C., després de 108 dies de caminada, amb el propòsit de promoure la pau, l'atenció plena i la unitat en un context de creixent polarització social. Durant el recorregut van rebre suport de diverses comunitats i van atreure àmplia atenció pública. L'arribada a la capital va ser marcada per una cerimònia interreligiosa a la Catedral National de Washington, on líders de diferents tradicions es van unir per destacar la importància de la compassió, el diàleg i la convivència pacífica.
ENS UNIM AL MOVIMENT FRIDAYS FOR FUTURE

Fridays For Future, juntament amb altres moviments germans, convoquem una setmana de mobilitzacions internacionals a partir del 20 de setembre amb motiu de la Cimera de l’Acció Climàtica de l’ONU. Aquesta setmana d’accions culminarà el proper 27 de setembre amb la Vaga Mundial pel Clima.
Al setembre continua la revolució per la vida. Tenim a les nostres mans la possibilitat d’enderrocar, d’una vegada i per sempre, un sistema que deixa fora de la immanència de la vida i els límits ecològics: som la naturalesa defensant-se a si mateixa.
Prepareu les vostres agendes. La Història no es prediu: es protagonitza.
Veure vídeo Fridays For Future
