José Manuel Bobadilla L'epistemologia axiològica ens ofereix algunes dades per afrontar aquesta qüestió: (1) No som ningú vingut a aquest món, sinó que som aquest món, (2) no hi ha un món natural allà fora i (3) som un animal constituït com a tal per la llengua i el nostre món és una modelació a la mida de les nostres necessitats. Des d'aquestes dades podem dir que el món humà és un món modelat per la llengua i, en conseqüència, afirmem que no hi ha un món natural allà fora, ja que tot és una modelació feta des de la llengua, però això vol dir que tota modelació que faci lanimal-humà és no-natural o artificial? No.

ENS UNIM AL MOVIMENT FRIDAYS FOR FUTURE
Fridays For Future, juntament amb altres moviments germans, convoquem una setmana de mobilitzacions internacionals a partir del 20 de setembre amb motiu de la Cimera de l’Acció Climàtica de l’ONU. Aquesta setmana d’accions culminarà el proper 27 de setembre amb la Vaga Mundial pel Clima.
Al setembre continua la revolució per la vida. Tenim a les nostres mans la possibilitat d’enderrocar, d’una vegada i per sempre, un sistema que deixa fora de la immanència de la vida i els límits ecològics: som la naturalesa defensant-se a si mateixa.
Prepareu les vostres agendes. La Història no es prediu: es protagonitza.
Veure vídeo Fridays For Future