Sebastiao Salgado El mes de maig (2025) moria Sebastiâo Salgado, el fotògraf brasiler que a través de la seva obra va documentar els grans reptes contemporanis: migracions, treball, medi ambient... A tall d’homenatge, compartim alguns fragments finals del llibre autobiogràfic: "De mi tierra a la Tierra. Memorias" (La Fábrica, 2023. 164 p.) Un llibre que val la pena assaborir a poc a poc.
13. APROPAMENT AL CONEIXEMENT SILENCIÓS

Un espai, en forma de taller, que busca Un espai, en forma de taller, que busca afavorir l’intercanvi i l’aprofundiment personal pel que fa al cultiu de la qualitat humana.
Per facilitar la dinàmica del grup, aquest taller s’ofereix a aquelles persones que ja han participat, prèviament, en alguna de les activitats del Centre.
Inici: 18 de setembre
Horari: Els dilluns de 17:30 a 19 h.
Aportació: 100€ (fraccionable)