Rafael Redondo Ens ha deixat en Rafa Redondo, amic, mestre, referent, poeta. Com escriu la seva filla als amics i amigues d'Ipar Haizea, "la seva marxa deixa en nosaltres una absència física que fa mal, però també una presència profunda que ens acompanya sempre. El nostre aita ha estat un regal que continuarà parlant-nos en silenci, i estic segura que ho seguirà fent al cor de tots i totes nosaltres.” Gràcies Rafa, amic de l'ànima!
NOU CURS 2023: Les societats de coneixement i la qualitat de vida. Principis de Epistemologia Axiològica 5.

El curs constarà 6 sessions online de 2h . Dividirem el llibre en sis parts (com podeu veure a sota) d’unes 40 pàgines. A cada sessió tractarem una secció que els assistents hauràn llegit prèviament. A cada classe, un membre de CETR expondrà les idees principals de la part llegida i haurà un ampli espai de temps per a comentaris i preguntes dels assistents.
- Inici: 23 de gener, per tractar la 1ª. part
- Dia: els quarts dilluns de cada mes,
23 gener; 27 febrer; 27 març; 24 abril; 22 maig; 26 juny
Hora: de 16-18h., hora d’España
Termini de matrícula: fins el 15 de gener de 2022
Més informació: cetr@cetr.net
Llibre descarregable gratuïtament a: https://www.bubok.es/libros/250310/Las-sociedades-de-conocimiento-y-la-calidad-de-vida-Principios-de-epistemologia-axiologica-5
Matrícula i més informació a: https://ea.cetr.net/curso-las-sociedades-de-conocimiento-y-la-calidad-de-vida-principios-de-epistemologia-axiologica-5/?lang=es