CETR Ens ha deixat l'Amando Robles, gran amic i col·laborador del Cetr. Fa vint-i-cinc anys l'Amando va venir a estudiar un any a Barcelona, amb en Marià Corbí, i es va teixir una amistat i una col·laboració ininterrompuda amb tot l'equip del Cetr. Sempre el recordarem amb agraïment! Trobareu aquí alguns enllaços i altres informacions sobre la seva persona i itinerari.
Novetat editorial – Conèixer des del silenci de Marià Corbí

Conèixer des del silenci
Autor: Marià Corbí Bubok, 2025
214 pàgs
Traducció al català i notes: Pere Casacuberta
ISBN Libro en papel: 978-84-685-8919-0
ISBN eBook en PDF: 978-84-685-8920-6
Dipòsit Legal: B 11751-2025
Què ofereixen les tradicions religioses a la nova societat d’innovació i canvi continu? Simplement, un altre nivell de coneixement d’“això mateix d’aquí que ens envolta” i de nosaltres mateixos.
Que les tradicions religioses ofereixin coneixement, és rellevant per a una societat de coneixement: que ofereixin procés, és pertinent per a una societat mòbil i d’innovació: que ofereixin llibertat de tota manera, és útil per a una societat que ha de crear contínuament totes les seves formes de comprensió, valoració i vida: que ofereixin lucidesa, interès i amor per tot el que existeix, és fonamental per als qui han de disposar de discerniment per construir el seu propi destí i ser gestors de tot el que viu i existeix sobre la terra.
El problema que Occident ha d’abordar en la nova situació és, d’una banda, revisar la seva mateixa noció de coneixement, per ampliar-la: i, de l’altra, tornar a replantejar-se el sentit de les seves pròpies tradicions religioses.