Què ofereixen les tradicions religioses a la nova societat d’innovació i canvi continu? Simplement, un altre nivell de coneixement d’“això mateix d’aquí que ens envolta” i de nosaltres mateixos. Que les tradicions religioses ofereixin coneixement, és rellevant per a una societat de coneixement: que ofereixin procés, és pertinent per a una societat mòbil i d’innovació: que ofereixin llibertat de tota manera, és útil per a una societat que ha de crear contínuament totes les seves formes de comprensió, valoració i vida: que ofereixin lucidesa, interès i amor per tot el que existeix, és fonamental per als qui han de disposar de discerniment per construir el seu propi destí i ser gestors de tot el que viu i existeix sobre la terra.
Presentació del llibre YOGA-SUTRA de PATAÑJALI el 2 de desembre a CETR

Yoga-Sûtra de Patañjali. Comentaris de Montserrat Serra i Fort.
(Silvia Gallego Yoga Editorial, 2019)
El Yoga Sûtra de Patañjali és un text mil·lenari on s’explica la filosofia del ioga, sobre la qual es fonamenten, en més o menys mesura, tots els tipus de ioga que s’han popularitzat arreu del món.
Gràcies a la transmissió que sempre se n’ha fet de mestres a alumnes, aquest text ha arribat viu fins als nostres dies. La Montserrat Serra i Fort, seguint la tradició dels mestres Sri T. Krishnamacharya i T.K.V. Desikachar, i després de trenta anys de dedicar-se a l’ensenyament del ioga i d’un estudi sincer del text, ens ofereix aquesta traducció que, acompanyada dels seus comentaris, ens ajuden a entendre i a traslladar els conceptes d’aquest antic text a la nostra societat actual.
És, per tant, un llibre essencial per tots aquells que creiem que el ioga és molt més que una simple gimnàstica suau.
Pots trobar el llibre a:
– CETR.- Rocafort, 234 baixos (JardinsMontserrat. Barcelona)
– Llibreria Claret.- Roger de Llúria, 5 (Barcelona)
– Llibreria Epsilon.- Casanova, 82 (Barcelona)
I també a través d’internet a: