Es farà un viatge per la diversitat de les grans tradicions de saviesa (budisme, hinduisme, judaisme, cristianisme, islam, ateisme, etc.) i pels principals paissatges dels seus diferents colors i accents.
Sense perdre el gust propi de cada tradició i escola de qualitat humana profunda, s’intentarà descobrir allò que tenen de comú: el coneixement, l’amor, l’acció, la desegocentració.

Por los Caminos del Silencio: Diàlegs amb Marià Corbí
“Perquè no demanar-li a l’autor si ens pot aclarir els dubtes i qüestions que se’ns plantegen a partir de la lectura del llibre?” Així va sorgir aquesta proposta que es concretarà en tres sessions de diàleg amb en Marià Corbí sobre una obra que explora la no-entitat del jo, les dues dimensions de la realitat, el sentit de la mort, o del temps, entre altres temes. Es pressuposa la lectura prèvia del llibre, que dividirem en tres parts (p.11-66, 67-121 i 123-197).
Por los caminos del silencio es pot comprar o descarregar gratuitament a bubok.es.
Descarregable a : https://www.bubok.es/libros/175123/Por-los-caminos-del-silencio